Teknoloji

Lüks Otomobil Markası Infiniti Logosunu Değiştiriyor

Nissan’ın lüks markası olarak hizmet veren Japonya merkezli otomotiv şirketi sonsuzluk markalaşma yolunda olduğunu duyurdu. Bu içerikte; Infiniti’nin logosu ve bayi konsepti değiştirildi. Ayrıca marka eşsiz bir bayi kokusu yaratmıştır. Diğer taraftan; Şimdi Infiniti bayilerinde mevcut özel müzik çalınacak.

Otomotiv sektörü son yıllarda en çok logo değişikliği ile gündeme geldi. Ancak birçok marka logosunu kullanır. basitleştirirken üç boyuttan iki boyuta geçmiştir. Farklı bir şekilde, Infiniti’de böyle bir şey görmüyoruz. Marka, üç boyutlu logo kullanmaya devam edecek. Ayrıca yeni logo eskisinden çok daha gösterişlibir yapıya sahiptir.

Infiniti’nin yeni logosu böyle görünecek

Infiniti’nin bundan sonra piyasaya sürülecek otomobillerde kullanacağı yeni logo, ” sonsuz yolOrtada iki taraftan birleşen ve içine doğru giden kısmın anlamı budur. Eskiden karşıt v şeklindeki kısım birleşip öyle kalıyordu. sadece arabalarda rozet olarak içerecektir. Marka, web sitesi, broşür gibi ortamlarda aşağıdaki logo kullanılacaktır:

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan isim, Infiniti’nin üst düzey yöneticilerinden Alfonso Albaisa oldu. Alba,” Sonsuz yolun ufku kestiği noktaya daha fazla vurgu yaparak, her zaman geleceğeve yeni ufuklara bakma kararlılığımızı gösteriyoruz.” söz konusu.

Infiniti’nin şu ana kadar kullandığı logo şuna benziyordu:

Bayilerde ultra konforlu bir deneyim sunulacak:

Haberimizin başında da belirttiğimiz gibi Infiniti’nin yeniden markalaşma süreci sadece logo değişikliğinden ibaret değil. Marka artık bayilerinde de üst sıralarda yer alıyor. konfor ön planda olan bir deneyim sunacak. Müşteriler bayilere gittiğinde Infiniti’nin lüks bir marka olduğunu söylüyor. iliğinehissedecekler.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu